drömmande hund!

Rouise

Trådstartare
nu ligger gammeltiken här å springer i sömnen, viftar på svansen + hon skäller till lite då och då också.
drömma + snarka har hon gjort sen hon var valp.

känner bara hur jag fylls av kärlek till min underbara hund just nu!:love:

Sv: drömmande hund!

Visst är det underbart när dom drömmer, Riggo brukar också drömma "springa" och smågläfsa.
Samt att han snarkar så taket lyfter sig :p

Håller med att man fylls av stor kärlek till sina hundar i sådana situationer, skulle gärna vilja veta vad dom drömmer om ;)

det ärså sött ju :D mina vovvar brukar oxå drömma :D hanen ofta när han ligger o sover på min huvudkudde :p då rycker man till själv ju :D

ja man undrar vad det är dom drömmer om, dom ser så rofyllda ut på nått sätt:love:

ja det där känner jag igen, fast det är älsta tiken som sover på huvudkudden :P

Min tik drömmer också hela tiden. Jag är nyfiken på vad det är dom drömmer om. Ibland morrar hon till och med så hon visar tänderna, det gör hon aldrig om hon är vaken.

Och dessa snarkandet! Hon är värre än hela familjen tillsammans plus att hon dessutom brukar småfjärta när hon sover också!

:rofl: :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
496
Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
573
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 172
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 425
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?