Sv: Drömstam

Fodrar visserligen en tidsresa men:

nn
e:Bold Ruler(USA) u:Something Royal(USA) ue:Princequillo(IRE)

:cool:

Fodrar visserligen en tidsresa men:

nn
e:Bold Ruler(USA) u:Something Royal(USA) ue:Princequillo(IRE)

:cool:

Ja det hade kanske inte varit så dumt:D :rofl:

Eller samma sto men turn-to hade inte heller varit helt fel, eller i alla fall helt ok:idea:

Tar vilken som! Fast Bold Ruler är ju snäppet värre. Visade en av mina ridhästvänninor hans (Secretariat för er som inte är så insatta) Belmont på YouTube häromkvällen och hon höll på att svimma!:angel:

Rekommenderar det varmt för er som inte har sett det. Han slår sin årgångs bästa med 31 längder!!!

Skämt åsido är det nog lättare att säga vad man inte vill ha! Och gör man det är blir man välan stämd för ärekränkning.:devil:

Jag gjorde ett expriment förra året med att tillverkade ett sto.
Utgångspunkten låg i att jag skulle använda Funambule på henne sedan.

Då tog jag ett tomt femgenerationers träd och började placera ut hingstar och ston som jag ville.

Som far valde jag Alzao för där är Lyphard>ND i hingstlinjen och Pocahontas som mormor och inte minst Sir Ivor som morfar.

Jag lämnade stolinjen öppen men ville se Darshaan som morfar, eller minst Shirley Heights i hingstlinjen.

Sedan surfade jag runt lite för att se om det fanns något som passade, i Sverige var det kört. Gick då ut på Pedigree online och fick träff, lite utanför min plånbok bara, på två ston.

Alborada och Albanova :bow: :love:
Kanske ska kolla med fru Rausing om det går att förhyra. :idea: :angel:

Kul grej att sysselsätta sig med under sena vinterkvällar, rekommenderas.

Liknande trådar

Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
327
Senast: Gabby_Ossi
·
Övr. Grenar Är det nån i Sverige som följer detta race? Höjdpunkten på almanackan här I Australien! Tisdag 5 November, 3200m Final-startfältet samt...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: Seabaz
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det? 2
Svar
36
· Visningar
2 000
Senast: Roxy
·
Mat Vad är eran go-to rätt när ni inte vet vad ni vill äta och behöver laga något snabbt? (och enkelt..) Har frågat vänner om deras såna... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 276
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka