Dropp/V-format pannband?

Sv: Dropp/V-format pannband?

Jo, plus att jag vill ha svart, och det flödar ju inte direkt av westerngrejer i svart...

Tigertofflan skrev:
Jo, plus att jag vill ha svart, och det flödar ju inte direkt av westerngrejer i svart...
Nej, för svart läder är dåligt läder;)
Eller det var lite dåligt formulerat:o Men enligt de jag läst så gillar man inte svarta sadlar eftersom du kan färga en sadel svart för att dölja ev. fel... Utan det enda som är "tillåtet" är att smörja sadeln så att den blir mörkare, inte färga lädret!
Typiskt, nu hittar jag inte sidan där jag läst det. Men neligt den så var det därför det är snålt med svarta grejer:D Dock vet jag inte om det stämmer:o

Nej, jag vet, det är precis så jag har hört också. Men skit samma - svart westernläder är ändå svårt att få tag på och det rä det som är huvudsaken ;)

Sorbe skrev:
Jag har adressen till de som gör sånna som många köpt på Strömsholmstävlingen och sånt som Zara har på sina träns.

Man kan få med eller utan utsmyckning och det kostar 250 kr tror jag.

ge mig adressen :idea:

Liknande trådar

Hundhälsa Vår hund på drygt 7 kg ska genomgå gastro- + sigmoideoskopi. Tydligen ska dom fasta i 48 h. Som tur är betydde det inte samma sak som...
Svar
5
· Visningar
741
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 962
Senast: Amha
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 559
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 425
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Dalmatiner