"Drupal är oidentifierad"?

Zata

Trådstartare
Kan inte få en sida att fungera och får felmeddelandet "det har uppstått ett problem med websidan som gör att den inte fungerar korrekt..." bla bla bla. Klickar man på "visa information" så står det "Drupal är oidentifierad". Vad innebär det? Det här är en sida jag betalt medlemskap för så man vill ju gärna att det ska fungera. Och det gör det inte, det är en sida med klipp, ljudupptagningar mm. men ingenting fungerar. Har en kompis som fick sidan att fungera felfritt på sin dator idag.

Nån som vet?

Sv: "Drupal är oidentifierad"?

Ta kontakt med ansvarig för siten, de är nog de som bäst kan hjälpa dig :idea:

Sv: "Drupal är oidentifierad"?

Kanske kan vara så att Drupal är en variabel som någon webbsidemakare glömt att deklarera, möjligtvis i Javascript eller kanske en javaapplet.

Med andra ord bör du nog följa Tjôtas råd och kontakta de som är ansvariga för att siten ska fungera :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver lägga över filer från min gamla till min nya dator (en 500 gb antagligen) till min hjälp har jag en ethernet sladd och...
Svar
4
· Visningar
708
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 283
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter att ha varit extremt stilla under ett par månader, och med tanke på att jag kommer att köra en motionsplan under våren, så var jag...
Svar
0
· Visningar
763
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Min hund ( av vad jag sett och hört ) påminner VÄLDIGT mycket om lagottos. Han är en korsning mellan pudel och engelsk cockerspaniel...
Svar
7
· Visningar
1 176
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka