Druvfläder giftigt??

Anynomc

Trådstartare
Hej! Någon som har kunskap om druvfläder och om någon häst har blivit förgiftad av det!?? Hur giftigt är det?? Min häst har ätit av det o mår nu inte bra...
Tacksam för snabbt svar!!

Ring omedelbart ut en veterinär. Jag vet inte om den växten är giftig, men jag vet att det kan gå utför FORT för en förgiftad häst. Ta inte risken.

Ja, druvfläder är giftig. Ring veterinär istället för att fråga på forum och använd google om du inte vet om den är giftig!

Ring omedelbart ut en veterinär. Jag vet inte om den växten är giftig, men jag vet att det kan gå utför FORT för en förgiftad häst. Ta inte risken.

Jag har pratat med veterinär som säger att
Ja, druvfläder är giftig. Ring veterinär istället för att fråga på forum och använd google om du inte vet om den är giftig!

Jag har såklart kontakt med veterinär också men tänkte bara kolla här om någon vart med om samma sak.

Liknande trådar

Hästvård Hej. Vår häst gick på bete i fredags, idag när vi tog in han så visa han inget men vid ridningen så va han såååå trött, efter så...
Svar
7
· Visningar
679
Senast: matson
·
Hästvård Någon som har erfarenhet av UV-benskydd till häst och kan rekommendera? Jag har en häst med höga vita strumpor som lätt blir solbränd...
Svar
5
· Visningar
402
Senast: hamilton1
·
Hästvård Hej! Jag har hamnat i ett dilemma där jag sålde en häst för ett halvår sedan som köparen nu vill häva. Grejen hör till att hästen har... 2
Svar
27
· Visningar
4 293
Hästvård Hej! Har en valack som har en tendens att få gaskolik. Vi har testat allt, verkligen allt. Men ibland smäller det till utan förvarning...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: Mary_Oh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur