Jag är rätt övertygad om att lågbegåvning inte är ett av dina problem, iaf om man ska döma av ditt sätt att uttrycka dig i skrift

relevansen i förhållande till dig är icke-existerande, det är ett diskussionsforum och tråden spinner vidare på undertrådar. Jag motsätter mig den, enligt mig grava felbenämningen, med att länka nazism och judeutrotning och det faktum att man faktiskt kan se tydliga utseendemässiga tecken på lågbegåvning hos en del personer.
Använde tyvärr dig som exempel eftersom athena_arabians kommenterade om att läkaren enbart använde ditt utseende som måttstock för sin "misstanke" när du rätt tydligt skrivit att hon även använt din "flackande blick", dvs beteende enligt hennes uppfattning, som en del i bedömningen. Jag säger inte att jag tror att bedömningen är rätt. Jag tror den är fel. Jag säger inte att läkaren har gjort rätt. Hon har uttryckt sig fruktansvärt klumpigt och olämpligt. Men att gå därifrån till "nazi"-kommentarer är lite väl magstarkt i min mening, och därför argumenterar jag, med den/de personers omkommit med sådana kommentarer. Den del av mina inlägg som varit riktade direkt till och, och på något sätt relevanta för din unika situation är enbart i första inlägget, allt övrigt är reaktion på vad andra har skrivit (utom då detta

). Om jag på något sätt uttrycker mig oklart så fråga gärna igen, för jag är inte på något sätt ute efter att dumförklara dig eller på något sätt förminska det dåliga du upplevt.