Du vänder i dörren

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kom till jobbet i morse utan att säga hej till honom. Sen mötte jag honom i korridoren och han vinkade till mig. Jaha. Nej det är inte som vanligt.

Han kommer till mitt rum. Tittar in. Vänder i dörren.

Kommer till mitt rum. Börjar säga något. För upp pekfingret mot läpparna som att han funderar på något och går igen.

Jag ser sur ut och tänker att jag aldrig kommer veta hur det känns att kyssa de läpparna. Jag blir irriterad på mig själv. Fan. Jag vill inte tänka så. Men jag gör det.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
7
· Visningar
784
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Här kommer en saga börja, fortsätta och kanske också ta slut. Det spelar ingen roll om den är dålig eller bra, välskriven eller slarvig...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Takire
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 324
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp