Sv: Dubai

Usch jag var där... å det kändes såååå roligt att en svensk jockey hade chansen å han låg så bra till.

Den bröt inte benet rakt av tror jag, utan det måste varit något i knät eller så...
Sen åkte de väl till hästsjukhuset? Inte bara av banan å avlivade. Jag tror de trodde att den kunde räddas.

rip

Så har jag också uppfattat det. Att de trodde den kunde räddas.

Jättetråkigt verkligen. Det hade varit så kul för P-a om det hade gått bra för honom, då kanske han hade fått chans att rida där igen för andra tränare.

Fast den chansen försvann väl inte direkt med det där.
Han låg ju bra hela loppet och han räddade ju ändå upp det hela väldigt bra.

Men håller med, väldigt synd om honom :(

Nej sant. Det gick ju bra i lopptet innan.

Måste säga att jag är imponerad över hur snabbt de andra jockeysarna uppfattade situationen. De lämnade ju fritt med en gång.

Liknande trådar

Hästvård Hej hej. Fick höra en ny sak som jag inte har koll på. Hovrandsartros. Någon som känner till något om detta? Hur uppstår det? Hur läker...
Svar
11
· Visningar
1 118
Senast: co-SMAD4
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det? 2
Svar
36
· Visningar
2 023
Senast: Roxy
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
589
Senast: hastflicka
·
Ridning Hej, jag rider på ridskola och senaste lektionen så fick jag rida en häst som är seg och ganska envis. Och fler gånger under lektionen...
Svar
3
· Visningar
914
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31