Dum dator! :(

trevligtjej86

Trådstartare
Min dator håller på att göra mig galen!
Eller mitt internet är det kanske.
Jag är inte så teknisk så jag vet inte :p.

Den säger iaf varje gång jag ska söka nått på Google att den inte kan ansluta till proxyservern. Jag vet inte vad detta är för nått, internet finns. Jag är inne på en annan sida o det funkar utmärkt!

Jag gjorde även som det stod och gick in i inställningar för att avmarkera använd proxyserver men det va redan avmarkerat så nu vet jag inte hur jag får den att fungera igen.
Den brukar bråka o sen hoppa igång igen men nu har den bråkat extra länge!!!

Så nu kloka bukare kanske kan hjälpa mig så min stackars dator inte behöver flyga ut genom fönstret!

Testa en annan browser?

jag växlar mellan Explorer, Crome och Firefox. Det är lite olika på vilket som funkar bäst för tillfället.

Testa en annan browser?

jag växlar mellan Explorer, Crome och Firefox. Det är lite olika på vilket som funkar bäst för tillfället.

Har testat det oxå när den är på det humöret men samma sak händer. O det är bara på Google som jag märkt. Går jag in på en sida direkt så kommer jag dit. Jätte skumt!

Liknande trådar

IT & mobiler eller så har jag fått nåt jäkla virus eller tja, inte vet jag. varken på telefon eller på PCn funkar det. Allt annat funkar Så...
Svar
6
· Visningar
1 547
Senast: Sharpless
·
B
Träning Hej. Suttit här ca 5 timmar nu och läst om lite allt möjligt. Allt från mugg till A2 virus till jobbiga hingstar och kände bara ett...
Svar
15
· Visningar
1 710
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Dalmatiner