Dum fråga, bra svar? :) (blogg)

Terja

Trådstartare
Om jag vill lägga in en film från youtube direkt i mitt inlägg på bloggen, hur gör jag då?

Sv: Dum fråga, bra svar? :) (blogg)

Brukar, beroende vilken bloggportal du har, finnas en ikon som heter HTML eller liknande (brukar ligga där man ändrar texten, lägger in smileys m.m). Där klickar man och sen kopierar man "Bädda in"-adressen från Youtube och klistrar in där man vill ha den och klickar på OK/Uppdatera (eller motsvarande). Klart! :)

Bra svar ovan, men det bor tillaggas att adressen du ska klistra in ar den andra av de tva som finns, dvs "Embed", inte URLen...

Precis :)
På mitt Youtube heter första adressen "Webbadress" och andra "Bädda in", antar det kanske beror på vilket språk man ställt in?

Hehe, joo just det.. :P Min dator är inställd på engelska så det var väl därför.. :)

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 424
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
401
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Mitt Facebook konto har en live.com adress som kontaktmöjlighet men pyttemjuk har ändrat så det är numera en Outlook adress. Så jag kan...
Svar
15
· Visningar
600
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
735
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma
  • Hönstråden II