Agony

Trådstartare
Och ja, det är inte jag som inte förstår:D

I alla fall, när jag ska ladda upp bilder från min mobil, så laddar den dels upp dubbla bilder av allt, i olika storlekar. Sen tar den med alla ikoner som finns på telefonen, tex laddningsbilden, bilden på tangenter osv...
Hur får jag bort det...
Jag vill endast ha mina foton som jag tagit till min dator!

mvh Sara

Sv: Dum mobil

det saknas en hel del grejjer i den där ekvationen för att lösa den.

Markera det du vill ha och kopiera och klistra in i datorn.
Eller
Markera och radera det du inte vill ha i datorn.

Jag tar ut minneskortet och för över med en minneskortläsare med Utforskaren (kopiera och klistra in).

glömde ju att jag lagt en tråd här:p
Jag tänkte mer om det fanns nån lite inställning som jag kunde knappa fram, men nu har jag lagt över alla bilder på datorn och sen raderat bort dom från telefonen, så jag hoppas inte alla ikoner dyker upp igen nästa gång jag ska flytta över bilderna:)
Tack för svaren!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
388
Senast: Lyan
·
Tjatter Kära Buke-TV-tittare, schlagerfantaster och ni som av misstag råkade klicka er in här—välkomna till årets största, mest prestigefyllda... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
10 149
Senast: LenaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 696
Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
20 216
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025