Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag uttalar det bukeeefalos typ. Inte BUKEfalos som jättemånga säger (mina öron blöder när folk säger så)
Ja, det skiljer sig. Generellt gäller väl dock att flickorna ska skyla sig när de går in i puberterten och börjar bli stora - men synen på när detta sker skiljer sig ju såklart.
kl
Jag säger bukefaaalos, trots att jag vet att det är fel.Bukéfalos låter så högtravande.
![]()
bukefalos med betoning på e låter som en maträtt. Betoning på a:et låter mkt bättre!
Say what?![]()
Jag säger bukefaaalos, trots att jag vet att det är fel.Bukéfalos låter så högtravande.
![]()
bukefalos med betoning på e låter som en maträtt. Betoning på a:et låter mkt bättre!
Man lämnar den i grovsoprummet, finns inget sånt så får man köra den till en återvinningscentral.Hur f-n bär man sig åt för att slakta en stor, tung och ful trämöbel, och var fasen gör man av resterna?
Finns det en kadaverbil för möbler?![]()
Man lämnar den i grovsoprummet, finns inget sånt så får man köra den till en återvinningscentral.