Dumma frågor del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dumma frågor del 2!

Fel!
Zoegas är godast så klart!

Ang kackerlackan i telenorreklamen
Det är ingen kackerlacka :p

Nädu, men så ser inte kackerlackor ut. Kanske någon specialsort som inte finns beskriven som kackerlacka? Har inte studerat den tillräckligt noga för att artbestämma, men misstänker starkt att den är väldigt fejkad

Äh, det är ingen skillnad förutom färgen på paketet :p Ja, Skånerost då förstås. Den är också god.

Black Velvet är :love: annars tackar man inte nej till Dark Temptation, Mezzo eller Forza heller ;) Länge leve Zoega's

Kl

Finns det nån här på buke som har pluggat eller pluggar till hippolog?
Skriv ett pm till mig då isåfall..

KL

Jag får inte Pixbox att funka och skulle vilja ladda upp bilder där för att lägga in på buke ;)

Så finns det andra ställen där man kan ladda upp bilder?

Finns många ställen, photobucket bland annat. Tinypic är det väl också nåt som heter har jag för mig. :)

Classic reko eller löfbergs lilas ekologiska köper jag, det är helt klart de godaste kaffesorterna jag vet. Gärna mörkrost.

*kl*

Vilken film ska jag se ikväll - Dear John (romantiskt drama) eller Breaking and entering (thriller)? :p

Har ingen aning om vad det är för filmer, men i mitt tillstånd nu skulle jag välja Dear John, men thrillers brukar ju vara så himla bra! Svårt!:p

kl
Är det någon som har en aning om hur man syr ett burskynke till en kattutställning?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har en anhörig (närmare 50 år) som jag tycker har förändrats sista tiden. Mer lättirriterad och verkar inte bry sig alls om hen säger... 2
Svar
27
· Visningar
2 131
Senast: Flavor
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
620
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
752
Senast: Roheryn
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
662
· Visningar
19 682
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka