Dumma frågor del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dumma frågor del 2!

Ja men du har rätt. Eller, det är väl själva orgasmen som ska göra det jobbet liksom har jag för mig.


Eftervärkarna varierar ju i styrka för alla. Själv satt jag i sjuksängen med dottern vid bröstet och försökte att inte störa henne samtidigt som jag spände benen mot fotänden av sängen och bet mig i läppen för att det gjorde så ont de första gångerna. Jag hade ingen aning om att det kunde bli så, så jag sprider gärna infon till andra för att de ska slippa den överraskningen. Det är nog lättare att hantera om man vet vad det är och varför! :)
 
Sv: Dumma frågor del 2!

KL

Vad kan man äta potatisgratäng till? Är grymt sugen på det men kan inte komma på en enda grej man vanligtvis har till :confused:
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Kött? :D Fläskfilé, bea och potatisgratäng är väl en klassiker. Jag kan tipsa om att göra gratängen på rättika, mycket gott! :)
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Potatisgratäng är jättegott med en bit lövbiff med vitlöks- eller persiljesmör på. Och så valfria grönsaker till det.:d
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Hahaha! Jag har faktiskt ingen aning:rofl: Jag förväxlar nog livmoder och dess kramper med något annat!
Men jag tror verkligen att jag har hört eller läst att livmodern spänner sig och håller på efter en orgasm för att säkerställa att sperman stannar kvar typ:rofl:

Haha, stackars de som inte får orgasm varje gång om de vill bli gravida då;):D
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Jag säger då det, barn är roten till all ondska!!!!!



:D

Haha, nja, ondska vet jag ju inte :p Jag tycker att barn är helt fantastiskt underbara jag :love:
Jag har två barn och har inte känt av någon särskild smärta när livmodern har dragit ihop sig efter någon av förlossningarna så det kan vara väldigt olika.
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Tusen tack hörrni! Har köpt färdig gratäng på IKEA (:love:) så jag måste mest bara hitta på nåt att ha till. Tror det blir kyckling faktiskt :)
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Tusen tack hörrni! Har köpt färdig gratäng på IKEA (:love:) så jag måste mest bara hitta på nåt att ha till. Tror det blir kyckling faktiskt :)

Please rapportera om den är något att ha så jag vet om det är värt att köpa med sig en omgång när jag är där nästa vecka? Har funderat på det många gånger men vet egentligen inte hur den smakar, så det skulle sitta fint med en försökskanin som talar om det för mig! :D
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Jag lovar att återkomma med rapport!

Kan dock redan nu upplysa om, ifall du inte redan vet det, att deras frysta kanelbullar som man gräddar i ugnen är helt RUBBAT goda. Vi har redan satt i oss två påsar :o
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Men skojar du eller?! Typ de godaste kanelbullarna som finns ju! Min vän var dock lite misstänksam första gången hon köpte hem dem då hon tyckte de var väääldigt degiga och gav henne lite magknip. Tösabiten hade missat hela det här att man måste BAKA dem i ugnen innan man äter dem här (i Sverige kommer de tydligen färdiggräddade?) och hade alltså satt i sig två råa, micrade kanellbullar innan hon ringde mig och undrade om jag upplevde det likadant... Gissa om hon fått höra det många gånger?! :rofl:

(OT så det skvätter om det, men kanelbullar är viktiga grejer!)
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Haha njaaa kanske inte så intresserad. Dock så ska jag komma ihåg det ifall jag skulle skaffa netflix nån gång i framtiden. :)

Jag är rätt säker på att Netflix erbjuder en gratismånad att testa obegränsat på, eller de gjorde åtminstone det för ett halvår sedan. Man måste fortfarande fylla i kortuppgifter osv., men så länge man avslutar kontot innan de där 30 dagarna gått ut så debiteras man inte. Jag gjorde så tidigare (mvh för snål för att betala för film) och det var inget krångel alls.
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Hahahaha!

Men jaaaa, de är så rubbat jävla goda!! Vi åt sex stycken igår. SEX STYCKEN. :love:
 
Sv: Dumma frågor del 2!

kl

Om du fick välja mellan tre alternativ, vilket skulle du välja:
1. Inte rida alls på ett tag.
2. Rida en häst 2 ggr i veckan som är väldigt seg och inte direkt din typ av häst, vilket inte gör det hela superkul. Den är dock snäll och trevlig och ha och göra med. Stallet med folket är underbart. Ridhus finns också!
3. Rida en ponny 2 ggr i veckan som är TOTALT ouppfostrad! Går bara emot så fort man kräver lite mer av den och det genom att antingen stanna, backa, resa sig eller bocka av en, vilket inte heller är superkul eftersom ägaren låter han göra exakt som han vill. Men när han inte bråkar så är det helt okej. För den ponnyn måste du betala 400-500 kronor i månaden.

Vilket alternativ skulle du välja?
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Helt klart 2! Om inte alternativ 3 hade inneburit en ägare som inte är på samma spår samt betalning för att rida en ouppfostrad häst ;) så hade jag valt det. Men så är jag lite konstig också...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
14 420
Senast: Breaktown
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 293
Senast: TinyWiny
·
Svar
165
· Visningar
7 539
Senast: Bexzor
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
25
· Visningar
1 560
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp