Dumma frågor del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dumma frågor del 2!

hehe, tack och lov så "bleknade" det litegrann iaf, fick ha nersatt hår och se till så att märket skymdes någorlunda.

får väl inskaffa mig en concealer ifall något panikartat skulle uppstå igen :p

kl

I fredags föll jag av hästen. Jag landade typ baklänges på rympa/ nedre ryggen. Har varit lite mör i helgen men nu känns det mycket bättre MEN jag känner mig stel i vänster höft och mot ryggen. (var väl den sidan som tog i först).

Jag kan tex inte böja mig åt höger, om ni förstår vad jag menar? Åt vänster går bra men åt höger så tar det bara stopp.

Är det här normalt/ofarligt eller borde jag kolla upp det?

Det säkraste är väl alltid att kolla in det! Tänk vilken kraft kroppen får utstå när man dunsar i backen!

Nä det var väl han Andreas Wijk? Viktor är väl inget annat än bloggare, jobbar en del med Nellie B.

em76 - nypa ihop och stoppa in, som i plastikoperationer.

kl
Här kommer en dum fråga :p
Om man ska bo ensam på hotell, kan man boka ett dubbelrum och ha det för sig själv eller riskerar man att få dela det med någon vilt främmande om hotellet skulle bli fullt? Enkelrum och dubbelrum kostar samma sak och det skulle vara trevligt att få breda ut sig lite ;)

Du har alltid ett eget rum på hotell. Det delas aldrig med någon, såvida du inte tar med någon att dela med. ;)

Det är en annan historia på vandrarhem dock.

Kl

Om man har en "två-färgad" tandkräm, typ en med "tandkräm och munskölj" men det hamnat snett i tuben så bara en färg kommer ut.. Får man all "funktion" i tandkrämen ändå, eller bara antingen eller?

Ja figs är fikon. Torkade fikon är riktigt gott! Väldigt sött.
Färska fikon har jag bara ätit en gång så jag minns inte så exakt. Bara att jag inte var så begeistrad.

Jag tycker det påminner lite om russin eller dadlar i smaken. Jag är inte stormförtjust, men det slinker ner!

KL

Är det jag som har blivit tokig, eller har de bytt plats på knapparna "Posta snabbsvar"/"Skicka svar" och "Gå till avancerad"/"Förhandsgranska inlägg" här? Jag har lyckats klicka mig till fel ställe tre gånger nu, bara för att jag klickar där jag alltid brukar klicka utan att läsa vad det står... Tror jag.

Samma sak hände när de uppdaterade Spotify-appen; jag tryckte gladeligen på "Radio" istället för "Add to queue" flera gånger bara för att de bytt plats på de knapparna!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har en anhörig (närmare 50 år) som jag tycker har förändrats sista tiden. Mer lättirriterad och verkar inte bry sig alls om hen säger... 2
Svar
27
· Visningar
2 141
Senast: Flavor
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
627
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
752
Senast: Roheryn
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 963
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka