dumma frågor,

Kom på en till dum fråga: Vad ska jag äta idag? :confused:
Mvh Fibusen med noll energi, dålig inspiration och ganska dålig matlust.
 
Kom på en till dum fråga: Vad ska jag äta idag? :confused:
Mvh Fibusen med noll energi, dålig inspiration och ganska dålig matlust.

Spring ner till närmsta JULA eller Biltema, köp en 3liters fritös.

Jogga därefter till närmsta matbutik och köp frysta chicken nuggets, pommes frites eller stips och dipsås efter smak och tycke samt två 2liters frityrolja flaskor.

Kryp sedan hem, installera fritösen enligt anvisningar, fritera nuggetsen, valfri pommes och öppna dipsås burken.

Ät sedan med välbehag.

Voila, lördagskväll räddad hänseende mat. Dryck efter behag eller vad du har hemma efter systemets stängning.
 
Spring ner till närmsta JULA eller Biltema, köp en 3liters fritös.

Jogga därefter till närmsta matbutik och köp frysta chicken nuggets, pommes frites eller stips och dipsås efter smak och tycke samt två 2liters frityrolja flaskor.

Kryp sedan hem, installera fritösen enligt anvisningar, fritera nuggetsen, valfri pommes och öppna dipsås burken.

Ät sedan med välbehag.

Voila, lördagskväll räddad hänseende mat. Dryck efter behag eller vad du har hemma efter systemets stängning.

Jogga 3-4 mil känns omotiverande. :cautious:
 
Jogga 3-4 mil känns omotiverande. :cautious:

Men tänk på alla sköna människor du inte träffar på som bara susar förbi i sina bilar, klart värd upplevelsen, Sedan den fina klara stjärnhimmeln där ovan molnen och med tur, ett och annat stjärnskott man inte ser.

Klart du skal ut i kylan för denna enastående upplevelse en lördagskväll...

Något att berätta för släktingar och vänner, den lördag i december du begav dig ut i kylan för att få en hygglig kväll, när de beklagar sig över småting så som ylande ungar, tacos som blev vidbränd eller slapp upp för vuxen dricka innan dagen ens var ungdom si så där vid 17 tiden.
 

Liknande trådar

Mat Hej buke! Jag har alltid lagat mat i teflonpannor innan men har numera både kolstålspanna, gjutjärnspanna och gjutjärnsgryta i min ägo...
2
Svar
31
· Visningar
1 183
Senast: co-SMAD4
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 595
Senast: Breaktown
·
Relationer Årets dummaste fråga? Är det för att sabotera eller har kaparen någon nytta av att kapa kontot? Det händer ju lite då och då att konton...
Svar
10
· Visningar
973
Senast: Fetaost
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 703
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp