dumma frågor,

På tal om kallt. Jag och vovven har tydligen missat ett helt snöväder?! Vi har legat i soffan och tittat på tv och sen skrev jag klart och lämnade in alla uppgifter som skulle in till min lärare, och nu när vi skulle ut på nattkissen (hunden, inte jag) så var det helt vitt ute?! :eek:

Jag vet inte vem som var mest chockad, jag eller hunden? :confused:

Så min dumma fråga är: Hur snabbt och på hur kort tid kan det egentligen komma flera centimeter snö? :angel:
 
På tal om kallt. Jag och vovven har tydligen missat ett helt snöväder?! Vi har legat i soffan och tittat på tv och sen skrev jag klart och lämnade in alla uppgifter som skulle in till min lärare, och nu när vi skulle ut på nattkissen (hunden, inte jag) så var det helt vitt ute?! :eek:

Jag vet inte vem som var mest chockad, jag eller hunden? :confused:

Så min dumma fråga är: Hur snabbt och på hur kort tid kan det egentligen komma flera centimeter snö? :angel:
Det beror på tillgången på head and shoulders i himmelen!
 
På tal om kallt. Jag och vovven har tydligen missat ett helt snöväder?! Vi har legat i soffan och tittat på tv och sen skrev jag klart och lämnade in alla uppgifter som skulle in till min lärare, och nu när vi skulle ut på nattkissen (hunden, inte jag) så var det helt vitt ute?! :eek:

Jag vet inte vem som var mest chockad, jag eller hunden? :confused:

Så min dumma fråga är: Hur snabbt och på hur kort tid kan det egentligen komma flera centimeter snö? :angel:
Vid en snökanon fick vi 191 cm på 24 timmar :angel:
 
På tal om kallt. Jag och vovven har tydligen missat ett helt snöväder?! Vi har legat i soffan och tittat på tv och sen skrev jag klart och lämnade in alla uppgifter som skulle in till min lärare, och nu när vi skulle ut på nattkissen (hunden, inte jag) så var det helt vitt ute?! :eek:

Jag vet inte vem som var mest chockad, jag eller hunden? :confused:

Så min dumma fråga är: Hur snabbt och på hur kort tid kan det egentligen komma flera centimeter snö? :angel:
 
Så här käns det idag
1638632856404.png

så är man bra nog?
 
Gillade inte att hänga tvätt på vintern.

Det gör jag, när det torkar bra. Hänger även ut och vädrar mina duntäcken nu när det är kallt och när det kommer mer snö tar jag ut mina äkta mattor och tvättar dem i snön. De blir så otroligt rena och fina efter en rejäl snötvätt. :love:
Trodde dödsstraff var avskaffad i Sverige, men här får vi ju läsa om några som hänger både tvätt och mattor, bödlar eller torpeder i sitt förra liv mån tro? :nailbiting::angel:
 

Liknande trådar

Mat Hej buke! Jag har alltid lagat mat i teflonpannor innan men har numera både kolstålspanna, gjutjärnspanna och gjutjärnsgryta i min ägo...
2
Svar
31
· Visningar
1 186
Senast: co-SMAD4
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 599
Senast: Breaktown
·
Relationer Årets dummaste fråga? Är det för att sabotera eller har kaparen någon nytta av att kapa kontot? Det händer ju lite då och då att konton...
Svar
10
· Visningar
975
Senast: Fetaost
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 771
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Trött och arg
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp