Duva som ruvar

Haukur

Trådstartare
Hmm.. vet inte om ni kommer ihåg min pojkvänns problem med duvor på balkongen..

Vilket fall som helst, nu har dom byggt ett rede och lagt ett ägg:crazy: Trots att han jagat bort dom så fort han sett dom. Vad gör man? Han vill ju inte ha dom där så ägget måste ju bort men tänk om dom kommer och lägger ett nytt? Känns lite elakt på nåt sätt:(
 
Sv: Duva som ruvar

Men hjälp!
Nu tog vi bort boet och ägget igår fm. Tänkte att nu kommer dom väl inte tillbaka när vi plundrat bo och tatt deras ägg.
Men gissa, när vi kom hem till honom igårkväll hade dom lagt ett nytt ägg och stoppat dit nya kvistar:crazy:
Tog bort kvistarna och ägget igen och hoppas dom ger sig nu, tycker synd om dom när dom så gärna vill ha bebisar men inte fattar att dom valt fel ställe:(
 
Sv: Duva som ruvar

Vet hur det är vi har en skata som läger sig på våran gräsmatta ibland...
 

Liknande trådar

Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Lyan
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
3 891
Senast: Fiorano
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 326
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 686
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp