DVD decoder?

Jessica1987

Trådstartare
För det första: Vad är det för något egentligen?
För det andra: Mitt windows media player säger att jag behöver skaffa ett/en sån/-t för att kunna spela upp en fil.
Var skaffar man en sån?
Är det nått man kan ladda ner gratis?
Är det ett program som heter något speciellt eller nått slags windowsmediaplayerplugin?

Eller kan det funka att spela upp filen utan dvd decoder i ett annat program typ VLC media player?
 
Sv: DVD decoder?

Humhumhum...
Jag tog lite eget initiativ, googlade och körde på brorsans motto "windows media player är skit" och körde filen i VLC och då funkade den prima!! :D

Å andra sidan kanske jag hjälpt nån annan med samma problem nu när jag skrivit här! :)

(moderatorn får gärna ta bort tråden eftersom frågan fick sin lösning efter tio minuter :D)
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
771
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
302
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 836
Senast: SiZo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 862
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp