Dyón , ROX DE LUX

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 854
H

Havregryn

Har många gånger sett på detta träns hos Henrikssons, men blir så less på att frakten är så dyr och jag vill inte ha nått annat där i från.

Så säljs tränset i någon annan internet butik?

eqlroxdelux.JPG

Skynda er =) Vill ha den så fort som möjligt, eller blir jag tvungen att beställa från henrikssons..

Sv: Dyón , ROX DE LUX

www.mantorpstravshop.se

De tar hem Dyonsaker om man säger till, ligger inte ute på hemsidan ännu, men kontakta dem, de brukar kunna ta hem det mesta man vill ha.

/Från en som alltid ska beställa saker de inte har hemma:angel:

Har sett deras Glengordonkollektion reas ut lite här och var. Kvaliteten på de jag såg var inte den bästa men det verkar som det varierat mellan olika leveranser.

Hmm.. okey!

Kanske man ska tänka om när dte gäller detta träns? Är ju fruktansvärt snyggt.. kanske tar och startar en tråd fr att se vad folk tycker jag ska ha för träns till hästen..

Jag har ett sånt, fast svart. Det första gick sönder, ett spänne bara lossnade på nedre delen av nosgrimman och det jag har nu håller på och blir brunt i färgen så nu ska jag köpa ett annat träns.

Jag som trodde det var bra, ähh då..

får man hittat ett annat.. vill ha nytt träns nu =(

hurtigmartina skrev:
Jag som trodde det var bra, ähh då..

får man hittat ett annat.. vill ha nytt träns nu =(

Jag har ett sådant träns, dock i svart. Och mitt träns har varit bra. Inte i kvalité som de allra dyraste tränsen, men helt okej.

http://mantorpstravshop.se/
så fanns tränset utlagt på hemsidan, 120 kr billigare än hos Henrikssons.;)

Sedan har jag ett helt annat pullarträns också. Nämligen detta:
29201.jpg

Det är bättre i kvalitén än dyon-tränset, men också mkt dyrare, cirka 1500 kr.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
681
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 182
Senast: Thaliaste
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 690
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 287
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka