Dyon senskydd

Sv: Dyon senskydd

HBT3090.jpg

Dessa då ? Det är också läder, fast det är ju inte samma utformning som vanliga läderskydd.
Har dessa på min ponny å dem funkar utmärkt. :D

Dessutom kan man byta ut kardborrebanden :)

Någon som vet vart man kan köpa läderskydd? Min polle har skydd på alla fyra och behöver nya. Någon som kan en hemsida eller två där dom säljer skydd? Helst läder. :D

HAr hört att dom ska utgå ur sortimentet nu när de nya har kommit... Bara så du vet om du ska ha...
Jag har HGs med kardborre. Fungerar jättebra trots att de är flera år... Iofs använder jag dom inte sådär jätteofta nuförtiden...
Skulle inte köpa skydd med så många spännen. Det är bara jobbigt när det är dags för användning. Fast bak kan det vara bra om man vill ha effekten en del hästar får av spända bakskydd...

Jag hade HG's variant av de skydden, just med vanliga knäppen och de var jäkligt meckiga! Speciellt när det vr kallt ute och man var stel om fingrarna, hopplöst :crazy:
Hade HG's med kardborre (Samma som EmelieR?) och de var bra mycket smidigare :)

Nja... det är syrran som har dina gamla... Jag har de bruna runt om utan ludd... hihihi...
BTW trist med poppe. Läste i en annan tråd... Men din gardrob används flitigt om det är en tröst...

Vad ska utgå ur sortimentet? Inte Dyons med kardborre va? Jag ska ju köpa såna :crazy:

haha, ok där ser man. Ja det är ju bra att sakerna används iaf ;)
Men blir hästen ridbar igen så ligger det en hel del shopping framför mig *gnugga händerna*

Nej nej, inte dyonskydden.... Veredusskyddden med läderinsida är utgående. Dyon och HG har sina storsäljare med kardborre... Och det lär hålla sig för evigt typ... Bra med kvalité. för man behöver inte handla nytt så ofta utan att vara "inne" ändå... Hahaha...

Jag blir allt lite avundsjuk... Själv så försöker jag verkligen komma på något att handla nu så jag tycker det är roligt med hästen igen.... Hihihi...

EmelieR skrev:
Nej nej, inte dyonskydden.... Veredusskyddden med läderinsida är utgående. Dyon och HG har sina storsäljare med kardborre... Och det lär hålla sig för evigt typ... Bra med kvalité. för man behöver inte handla nytt så ofta utan att vara "inne" ändå... Hahaha...

Puuh *andas ut* vilken tur :D
Jasså de är utgående, är de billigare nu då? :angel:
Skulle sitta fint med ett par sådana också :d

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 007
Senast: ako
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 907
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 983
Senast: Lhas
·
Ridning Hej kloka buke! Gammal medlem här som återvänder efter flera års frånvaro. Jag måste tyvärr ta bort min fantastiska häst som jag hade... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 689
Senast: Sixten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31