Dyon shortchaps

Sv: Dyon shortchaps

Okeej men få passar det helt klart med dom svarta!=D har själv blundestone skor och dom är brunsvarta men dom passar väldigt bra till mina svart chaps (dyon) Det är nog bäst att du går till en hästbutik och provar ut,där får du ju hjälp med storlekar m.m och du kan ju också ta med din jodphurs för att kolla om det blir snyggt=D

Dom är ok men mina nästa par kommer att komma frân Parlanti som är ÄNNY snyggare, tycker föresten inte att kedjan sitter fel pâ Dyon

Jo jag tänkte göra det, om jag har pengar.. Annars kanske man kan prova ut en strlk som man kan beställa från dem sen? :)

jag tror att dom ligger mellan 1000-1500 köpte själv mina för 1200-1300 det beror ju lite på vart man köper dom och så..bild kan du hitta på www.skarahastport.se =D

Jättesnygga o bekväma, men de slits ut ganska fort! Har förbrukat ca 3 par på 5 år (alla har slitits hål på insidan av vaden)
Jag skulle nog inte beställa på internet då alla paren inte är precis lika så även om måtten på pappret stämmer kanske de inte stämmer i verkligheten.

sorbe kan du svara på mitt inlägg om gpa hjälmarna=D

Hmm det var ju också en intressant iakttagelse :) Men jag har tyvärr ingen möjlighet att köpa dem inom den närmsta framtiden (ett halvår och frammåt), så det måste bli beställning. Jag skulle iofs kunna gå och fråga i stans hästsportaffärer om de kan ta hem dem, men det brukar vara så snuskigt dyrt att beställa hem så då tar jag nästan hellre risken att storlekarna inte passar ordentligt..

men när har du tänkt att köpa dom? om 2 år eller vadå?

både speed air tråden och Gpa HJÄLMAR! tråden...tack så mkt

klart man får! jag tvingar dig inte men det hade varit skoj om du svarde för du var bra på allt som hade med GPA HJÄLMAR attgöra=D komplimang)

Allt med GPA hjälmar? Neje, det är jag inte, jag har ju inte ens någon egen GPA! Jag bara lånar andras ibland när jag inte har en egen hjälm med mig.

Köpte ett par här om dagen o guuud så sköna dem e!!! Tycker dem sitter bra o ger bra fäste, helt klart värda sitt pris! :love:
Återförsäljaren sa att de töjer sig ca 1-1,5 cm så de ska sitt rejält tajt i början!

Antingen efter min födelsedag (8e december) eller efter jullovet, då jag har hunnit jobba ihop till dem.

Antingen efter min födelsedag (8e december) eller efter jullovet, då jag har hunnit jobba ihop till dem. Men annars måste jag väl inte köpa dem nu på sekunden bara för att fråga om dem? :p

EDIT; skrev lite fel i inlägget till The_grinch :o

Det är inget särskilt med dom om du frågar mig mer än att de är sjukt dyra (och att det är de enda part shortchaps jag haft dragkedjan pajat på). Finns lika funktionella shortchaps till bättre pris.

Men dom är mkt snyggare än alla andra på marknaden :d Har då inte hittat ett enda par chaps som jag tycker är lika snygga som dyons. Möjligtvis MH, men där tycker jag att kvalitén brister :p

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
612
Senast: Kristall10
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
410
Senast: Hedwig
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 902
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31