Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
då kostar dom dubbelt så mkt i sverige som i tyskland och schweiz.... hittade nyare prisuppgifter och ganska riktigt, en spirig caprice (dvs den måttade modellen) kostar 3000 euro.
Jag beställde en Spirigsadel igår . Sadelmakaren från Schweiz är i Danmark ca 2-3 ggr/år så bor man i Skåne är det enkelt att ta sig dit. Kostar 3000 Euro + moms. Jag har inte fått info om några ytterligare kostnader . Men tar man upp honom privat så får man ju säkert lägga på kostnader för resa och uppehälle.
Helt tailor made efter häst och ryttare. Måttagningen tog ca 2 timmar. Leveranstid 3 månader.
Sadelmakaren som kom upp är femte generationen sadelmakare och har tagit över firman från sin gamle far.
Jag skulle tippa på att dom dyraste sadlarna (som inte är "extremt custom" med bling o dyl) är hermes, antares, henning, devoucoux och butet. dom har modeller för över 40k allihopa..
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...
Trädgård & Växter Tagit den obligatoriska växthusrundan. Allt såg bra ut. Det växer om än ganska långsamt. Är ju fortfarande lite kallt på nätterna. Ska...