JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dyrt att köpa föl efter supergaloppör
Moderator
Hästnyheter
Stockholmsområdet har drabbats av en våg sadelstölder i höst. Polisen misstänker att bytet fraktas utomlands för försäljning. ”Jag...
Hästnyheter
Föl vars mammor miljötränats kan bli modigare än andra föl genom så kallad social inlärning, visar en dansk studie. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Nederländska stjärnhästen London gick för 77 miljoner kronor (8,6 miljoner euro) när konkursade Eurocommerce jumping stables hästar...
Hästnyheter
Den lyxiga hästgården Wild Orchid Stables i Wellington, Florida, har sålts för drygt 4,2 miljoner dollar, motsvarande 27 miljoner...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Mmm, det är bla det jag måste kolla när jag åker ner. Får kolla på kontoutdrag. Men just pengarna vet jag att det inte är problem med.
MJLee
8 minuter sedan
Svar: 1 856
Visningar: 64 913
Allmänt
Vad kan man äta till frukost?
Mat Jag äter overnight oats med en till två teskedar chiafrön i. Just nu smaksatt med kanel och sedan en klick äppelmos och mjölk på morgonen.
Hjartagna
10 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Min lilla dressyrhäst slog till med noll fel på hinder i sin första terrängstart 🌟
Hon är så häftig!
Bison
7 minuter sedan
Svar: 1 343
Visningar: 104 981
Grenar
Pass förvaring
Anläggning Jag har haft stallägare som ställt in kassaskåp i sadelkammaren. Samt stallägare som varit nöjda med kopia på passet enbart.
Jag bor...
Habina
21 minuter sedan
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Idag red vi TH90 och det gick så himla bra 😍
Ärtan var supertaggad när vi skulle skritta runt banan, taktade och sprang på tvären mest...
Bison
25 minuter sedan
Svar: 80
Visningar: 3 268
Grenar