maiagull

Trådstartare
Jag undrar om det är nån mer än jag som ger det. Alla verkar ju göra foderstater i parti och minut, jag tycker att det funkar bra.
 
Min förra sköthäst fick det under en period, om jag minns rätt funkar det väl bra på hästar som är känsliga för havre :confused: Men han fick massa olika foder så jag vet inte om jag har blandat ihop det med något annat. Men jag såg att det såldes på Granng. iaf. Har för mig att det funkade bra på honom men det var väl inte så vidare billigt antar jag.
 
det innehåller allt :smirk:
utom hö, :D
fast jag kommer inte ihåg exakt. Har inte läst på påsen sen i våras.
 
Då tycker jag att du ska göra det och sedan skriva här vad det innehåller. (Det är fult att göra människor nyfikna! *bad karma*)

Har du samma hökvalitet nu som i våras?
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Första gången jag eventuellt kommer fodra högdräktigt sto nästa vår. (Näringsbehov har jag koll på. ) Men nu när jag sitter och...
Svar
6
· Visningar
644
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Som rubriken lyder. Vad har ni för upplevelse med den? Den är ju relativt ny. Jag har den till min pojke nu och testar eftersom han...
2
Svar
26
· Visningar
2 426
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Skulle behöva lite hjälp från er som kan räkna eftersom min hjärna inte klarar av matematik. I år har vi fått två skördar som är så...
2
Svar
21
· Visningar
1 215
Senast: animalasia
·
Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
729
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp