maiagull

Trådstartare
Jag undrar om det är nån mer än jag som ger det. Alla verkar ju göra foderstater i parti och minut, jag tycker att det funkar bra.

Min förra sköthäst fick det under en period, om jag minns rätt funkar det väl bra på hästar som är känsliga för havre :confused: Men han fick massa olika foder så jag vet inte om jag har blandat ihop det med något annat. Men jag såg att det såldes på Granng. iaf. Har för mig att det funkade bra på honom men det var väl inte så vidare billigt antar jag.

det innehåller allt :smirk:
utom hö, :D
fast jag kommer inte ihåg exakt. Har inte läst på påsen sen i våras.

Då tycker jag att du ska göra det och sedan skriva här vad det innehåller. (Det är fult att göra människor nyfikna! *bad karma*)

Har du samma hökvalitet nu som i våras?

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
2 006
Senast: tanten
·
Foder & Strö Försöker räkna på mina foderstater men får inte ihop mineralerna alls. Det märke vi haft innan har varit lite svårt att få tag på så... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
2 982
Foder & Strö Trillade över en gammal tråd från 2016 om tiamin. Undrar om nån vet om det blev nån uppdatering och publicering av resultaten...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: HannaZ
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
719
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Dejt
  • Göra i Borlänge?

Hund, Katt, Andra Djur