Ebay hjälp!

Sv: Ebay hjälp!

mmm... jag såg det sen :o.... skäms lite nu...

va inne och letade bland kandaren... hittade inget rundsytt så antingen är jag väldigt trög eller är det ute med rundsytt i tyskland...

Tack för all hjälp iallafall:bow:

Sv: Ebay hjälp!

*kl*

Lånar tråden lite istället för att starta en ny.
Har hittat lite som jag är intresserad av att buda på på ebay men jag har inte nåt kort jag kan betala med och kan därmed inte heller skaffa och betala via PayPal :crazy: , vad finns det för alternativ och vad heter det på engelska? så jag vet vad jag ska kolla efter i auktionsbeskrivningen så jag inte lägger bud på nåt jag inte kan slutföra... känner mig lite "lost" för jag har aldrig handlat från utlandet tidigare. Tacksam för hjälp :bow: :)

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 119
Senast: Blyger
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 853
Senast: Migo
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 905
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 389
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka