P

PRE

EC & EP

Jag har blivit erbjuden att ta över en fd avelskatt som sällskap till min nuvarande. Hon är utställd av sin uppfödare och har blivit uppklassad till både Europa Champion och Europa Premier.

Eftersom jag är intresserad av utställning undrar jag då om det fortfarande går att ställa ut henne trots att hon inte kan "vinna" någonting mer? Eller finns det inga fler klasser att anmäla henne till längre?

Mvh!
 
Re: EC & EP

Jodå, med en sådan katt går det nog bra på utställning :)
Det som händer är att man inte får några cert, utan ett hederspris, och sedan är ju katten med och konkurrerar om BIV, nomineringar osv. Är katten över 7 år kan man dessutom ställa den i seniorklass utöver de vanliga om man vill.
 
Re: EC & EP

Vad är det för ras .....om man får fråga.

*från en nyfiken* :smirk:
 
EC & EP

Det är en Birma, lilamaskad och underbart fin. Hon har gett många kullar med framgångsrika utställningskatter när hon var yngre.
 
Re: EC & EP

Då kan du ställa ut hur mycket du vill! :D
Men akta dig om du kommer med en snygg kat. 3... :angel:
 
Re: EC & EP

Åhh...vad fint! :)

jag hoppas ju alltid på att det är någon som tar sitt förnuft till fånga o skaffar sig en aby...det var därför jag frågade.... :D :angel:
 
Re: EC & EP

Vänta bara...hahahah när min skogis fått tillbaka pälsen....då(läs: om tre år...typ) :devil:...MOHAHAHAHA...

:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p
 

Liknande trådar

Övr. Katt När Nikita dog var smärtan och sorgen outhärdlig och det kändes verkligen som livet var slut. Hon var inte bara min 'once in a lifetime'...
2
Svar
26
· Visningar
2 614
Senast: Caoimhe
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
24 362
Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 415
Senast: Keb71
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
10 492
Senast: squarepants
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp