Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nja...jag tror att den kan skapa ett nog så otrevligt problem för ryttaren, nämligen en taskig sits. Att sitta och titta ned på tygeln oavbrutet för att "upptäcka" om man ev är hård i handen låter i mina öron som en dålig idé
Men..om alternativet är att ryttaren sliter sönder häststackaren i truten, ja då är väl problemet med blicken/sitsen mindre antar jag.
Finns så många som redan sitter och stirrar på hästens nacke när de rider, då kan man väl lika bra stirra på en sån här liten mojäng. Själv tycker jag att min häst har en så fin nacke att jag inte kan sluta beundra den när jag rider
Tycker den verkar intressant och värd att testa. Har sett den på mässa men tog mig aldrig tid att kika närmre. Spännande att höra om någon här har provat.
Juridik & Ekonomi Kort fråga.
Finns det någon nackdel med att fullfölja skilsmässa efter betänketidens slut, även om bodelningen inte är klar?
Jag tänker...