viktoriaeriksson
Trådstartare
Hejsan, jag har en häst som är ''allergisk'' läder gjordar som inte är i ECO läder, vet någon om det finns gjordar som är i eco-läder som har en platta, alltså hoppgjord? Har bara hittat utan plattor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kan inte en fårskinns klädd hoppgjord fungera? om du inte hittar ngt annat dvs.Hejsan, jag har en häst som är ''allergisk'' läder gjordar som inte är i ECO läder, vet någon om det finns gjordar som är i eco-läder som har en platta, alltså hoppgjord? Har bara hittat utan plattor...![]()
Det blir bara så varmt och svettigt på tävlingar och sommrar... men om jag inte hittar något anant skulle det ju faktiskt funka! Tack för tipset!kan inte en fårskinns klädd hoppgjord fungera? om du inte hittar ngt annat dvs.
ja jag tycker likadant om fårskinnsklädda gjordar, men på hemmaplan så kan en rak gjord fungera förhoppningsvis. så att hopp plattan bara är till hoppning och inget annatDet blir bara så varmt och svettigt på tävlingar och sommrar... men om jag inte hittar något annat skulle det ju faktiskt funka! Tack för tipset!![]()
Vet du någon fårskinnsklädd hoppgjord, jag har ingen aning om vem som kan sälja sånna ?ja jag tycker likadant om fårskinnsklädda gjordar, men på hemmaplan så kan en rak gjord fungera förhoppningsvis. så att hopp plattan bara är till hoppning och inget annat, så slipper man "plåga" hästen med en varm gjord för mycket.
Hejsan, jag har en häst som är ''allergisk'' läder gjordar som inte är i ECO läder, vet någon om det finns gjordar som är i eco-läder som har en platta, alltså hoppgjord? Har bara hittat utan plattor...![]()