EFIT under påsk?

Håller med er allihop! Jag kommer förhoppningsvis köra imorgon och lägga in allt på lördag :)

Kul att du är med @nyponros !
 
Det här lät ju skoj, jag är på! Tror jag kör i morgon då den dagen är fullbokad. Så verkar det åtminstone som att jag har ett ytterst spännande och intressant liv:D
 
Jag är gärna med :D Imorgon kan jag vara med och visa en riktig tråkdag, sedan kan jag köra på söndag och visa favoritdagen ;) (ska iaf försöka få till EN hel dag, brukar alltid komma av mig efter ett tag...)
 
:cool: Jag startar nu! Ingen svinrolig bild kanske när man tvingas ligga kvar i sängen pga fasthållen, men vafan ! 9 är en bra tid!
 
Åh vad roligt att vi blir några stycken som fotar!

Och givetvis är det valfritt vilken dag ni väljer :) Shälv försöker jag ta bilder idag, men vi får väl se hur det går :D
 
Jag är igång! :) Avd. dumma frågor: ska jag ta kort på saker jag gör/ser eller förväntas jag vara med på bilderna (avd. nej tack, ser ut som Snape nuförtiden pga bad hair decisions)?

@Killaloe eller nån annan som vill förklara för en arm idiot?
 
Jag är igång! :) Avd. dumma frågor: ska jag ta kort på saker jag gör/ser eller förväntas jag vara med på bilderna (avd. nej tack, ser ut som Snape nuförtiden pga bad hair decisions)?

@Killaloe eller nån annan som vill förklara för en arm idiot?

Jag brukar ta kort på vad jag gör mest eller saker jag ser under tiden jag gör nåt. Väldigt få bilder jag brukar bli med på.
 
Det hade kanske varit kul, men samtidigt kan jag tänka mig hur min dag skulle se ut. Typ, dator, äta, barnvagn, dator, äta, jaga katt ...

Jag har inget spännande liv ju :(
 
Jag är igång! :) Avd. dumma frågor: ska jag ta kort på saker jag gör/ser eller förväntas jag vara med på bilderna (avd. nej tack, ser ut som Snape nuförtiden pga bad hair decisions)?

Jag brukar fotografera bilder som på något vis beskriver vad jag gör under dagen. Ibland blir det någon bild på mig (tex om jag står i badrummet och fixar håret :p ) men oftast blir det bara bilder på annat.
 

Liknande trådar

Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
590
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
585
Senast: Ramona
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 211
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 293
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp