Efter ha tittat på hemnet

Fast jag tycker inte att något är konstigt? Att de som homestylar bär runt samma rekvisita till olika bostäder förstår man väl. Och det är ju inte inredningen man köper.

Jag tycker inte heller att det är konstigt, men kan inte låta bli att tycka att det blir lite lustigt när flera objekt med samma homestyling ligger ute.

Angående tomaten så är det lite knasigt att den smala kvisten kan bära ut tomaten sådär och sedan tycker jag även att tomaten ser inklippt ut då den nedre konturen är så himla mycket ljusare. Det ser liksom photoshoppat ut.

Jag reagerade på en annan sak också, i lampskärmen ovanför köksbordet reflekteras något som ser ut att vara ett träd? Eller är det bara buketten som reflekteras? Tycker i alla fall att det ser lite skumt ut.
 
Det måste vara ena rejäla kvistar, de kvisttomater jag har sett så brukar kristen inte kunna bära tomater rakt ut som den som sticker ut från skålen.
Den hänger på kanten av en glasskål, kvisten gör att den inte ramlar ner. Har ni klickat på bilden och förstorat den? O_o
 
Senast ändrad:
Jag har mer problem med den här bilden:
4733681.jpg


För det första, är det en möglig köttbit någon har glömt kvar eller ska det förställa bröd? Och tomaterna, hur kan den liksom hänga i luften? :confused:
På A svarar jag bröd och på B säger jag att tomaten sitter fast på kvisten fortfarande, därför den hänger i luften :)
Vad vinner jag? :D
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter julen köpte jag årets julklapp – ett aktivitetsarmband – i julklapp till mig själv. Jag tyckte att det verkade vara en lite kul...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp