JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Efter utvärdering: V75 fortsätter med start 16.20
Moderator
Hästnyheter
Från den 26 november blir det inte längre tvunget att starta i en V75-final om man kvalat in. Svensk Travsport ändrar reglerna. ...
Hästnyheter
Man börjar bli van vid det här laget. On Track Piraten fortsätter att dominera i Gulddivisionen. Den åttonde raka togs med gott om luft...
Hästnyheter
Svenskt Mästerskap är lördagens begivenhet när V75 körs på Åbytravet. Titelförsvararen Alfas da Vinci tar bland annat emot Mosaique Face...
Hästnyheter
Dagens största lopp på Åby var SM, tillika Gulddivisionen över 2640 meter, och hela segerchecken på 500 000 kronor snoddes med av...
Hiss eller diss - del 6
Samhälle Blev försenad och fick inte tag i en Vildmarken idag pga fel affär så tog en Celsius Electric Lemonade= som jag inte alls tyckte om...
_Elly_
9 minuter sedan
Svar: 1 121
Visningar: 72 316
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Äter mellis innan vi ska till stallet. Stig ska motioneras och sen ska vi packa inför träningshelgen hemma hos @Efwa :up:
Ninnurur
10 minuter sedan
Svar: 1 023
Visningar: 30 043
Allmänt
Brunstproblem?
Ridning Det enda som har fungerat är Oestress. Behöver jag snabb effekt så använder jag det flytande men annars funkar pulvret och det blir lite...
animalasia
Idag kl 14:52
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Bättre galopp, hon är inte naturligt i uppförsbacke där så som i traven. Utan man får hjälpa henne ganska mkt.
MattiZ
Idag kl 14:22
Svar: 68
Visningar: 5 767
Avel
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag utgår från det. Han ska iaf göra bruksprov i år (valfritt ridet eller kört) men jag är okej om han inte skulle vara mer än insutten...
Habina
Idag kl 14:15