Efteranmälan.

B

bussig

Har efteranmält mig(10/8) till tävling på söndag. Startlistor har kommit ut. Jag fanns inte med där. Är det så att jag får vänta till lördag kväll efter avanmälningstiden gått ut för att få reda på om jag får vara med ?
 
Sv: Efteranmälan.

Du kan ju alltid ringa och fråga om du får vara med, klubben kanske inte har skrivit med efteranmälningarna på startlistorna bara.
 
Sv: Efteranmälan.

Innan du efteranmälde dig, kollade du med klubben att dom tog emot efteranmälningar? Ibland gör dom inte det p g a att dom fått in för många efteranmälningar, så därför bör man alltid kolla med klubben först.
Annars ring och kolla.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Min häst hade lyckats rymma från boxen inatt och nu under kvällen upptäckte vi att han kommit åt en tunna med torr mash som han ätit ur...
Svar
8
· Visningar
1 402
Senast: Robina
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 653
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Jag har nån grav form av IBS eller möjligen IBD (inflammationsvariant), och är under utredning. Det innebär 5-8 vattniga diarréer om...
2
Svar
24
· Visningar
1 326
Relationer Jag träffade en granne på ICA idag. Vi ska träffas några stycken med barn och grilla whamburgare på söndag och jag sa till grannen att...
2
Svar
32
· Visningar
3 614
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp