Efteranmälan.

B

bussig

Har efteranmält mig(10/8) till tävling på söndag. Startlistor har kommit ut. Jag fanns inte med där. Är det så att jag får vänta till lördag kväll efter avanmälningstiden gått ut för att få reda på om jag får vara med ?
 
Sv: Efteranmälan.

Du kan ju alltid ringa och fråga om du får vara med, klubben kanske inte har skrivit med efteranmälningarna på startlistorna bara.
 
Sv: Efteranmälan.

Innan du efteranmälde dig, kollade du med klubben att dom tog emot efteranmälningar? Ibland gör dom inte det p g a att dom fått in för många efteranmälningar, så därför bör man alltid kolla med klubben först.
Annars ring och kolla.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi har haft något väldigt märkligt loopande runt hemma hos oss som vi tror är samma sjukdom fast vi familjemedlemmar har fått olika...
Svar
6
· Visningar
601
Senast: Sassy
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
782
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 991
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
705

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp