Eftermagar?

Sv: Eftermagar?

hahaha, inte konstigt då. :D Kan jag få lite av din motivation kanske? :idea:
Vatten i mängder! Så får du tänka nästa gång du väger dig.

Jo, ödemet försvinner när muskeln återhämtat sig, 3-4 dagar kanske?
Jag är ingen expert men baserar det på det jag vet om träning av hästar. :D

Du är ju jättesnygg! Skit i vågen, det är väl hur man ser ut (alltså hur man trivs med sitt utseende) och hur man mår som är det viktiga, inte vad man väger!

Julia

Du är ju jättesnygg! Skit i vågen, det är väl hur man ser ut (alltså hur man trivs med sitt utseende) och hur man mår som är det viktiga, inte vad man väger!

Julia

Å tack! Men du vet hur man är..!!

Ja nu åker vågen in i nåt skåp. Känns ju bättre med allt sen jag började träna, ändå ska man upp o väga sig. Dumt!

*KL*
min mage efter 3 graviditeter, 2 kejsarsnitt. 40 kilo upp varje gång.
Minsta barnet är ett år.
DSC01160.JPG

DSC01154.JPG

Japp, jag gör alltid flera saker på en gång

Senast ändrad:

Det extrema sockersuget kan mycket väl bero på amningen. Jag åt också sjukt mycket godis, speciellt i början (läs det första året)

Ja, så kan det säkert vara. Hade ju inget sockersug alls under graviditeten, blev snarare lite äcklad av godis och sånt. Så nu tar jag väl igen de nio månaderna! =)

Nu har jag inte ätit sötsaker på snart två veckor och det känns jättebra!

//Julia

Åh tack!
Lite bristningar här och där men jag är nöjd.

Jag springer/powerwalk (beror på sällskapet) 8-12 km 5 dagar i veckan och äter ganska lite kolhydrater. Ingen manisk mathållning men väljer ofta sallad och fett till kött/fisk.

Och så är jag ute och går med unghästarna i skogen. Det bränner fett!

Så duktigt, jag har fortfarande inte klarat av en hel dag :D

Det var nästan så jag önskade att illamåendet i början av denna grav skulle hålla i sig haha. Fast med två vildingar lär jag ju knappast ha tid att äta! :idea:

Nu har jag inte ätit sötsaker på nästan tre veckor! Är så nöjd, och det fungerar jättebra. Småäter dessutom ingenting längre, helt underbart!

KL
Det har inte hänt så mycket med min mage, men nu vill jag lägga ut bilder igen. För så fort jag är frisk ska jag ta tag i min träning och då hoppas jag att man ska kunna se skillnad om ett tag. Så, here we go!

Påklädd mage

Avklädd mage (spana in skrynklet ovanför naveln, ha ha)

Påklädd från sidan (lägg märke till mina snygga inlägg i BH:n :D)

Avklädd från sidan

//julia

jag är avvundssjuk på den magen, så länge du tränar tycker jag att godis är inte är något att skämas för (så länge man äter bra annan mat också).

jäklar vilken fin mage!
godis är aldeles för gott för att avstå från:p

mina magmuskler har kommit till sina rätta platser nu, är det fritt fram att börja med lite situps nu tror ni?

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 463
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 611
Senast: julgrisen
·
R
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 415
Gravid - 1år Har en fundering angående hur man ska tänka vad gäller båda alternativen. Tänker fördelen med vaginalt ät att man borde läka snabbare... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
18 858

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka