Eftersom det snart är sommar så...

lady_vip

Trådstartare
tänkte jag införhandla flugtäcke:angel:

Nä, satt lite och slösurfade på olika sidor och såg att Hööks har 2 flugtäcke till billgare pris. Jag var inte alls nöjd med mitt eksemtäcke jag köpte nu i sommar, det skaver och är för litet.

Nån som har dessa? Jag vet ju att det inte lär vara högsta kvalitet, men jag har inte det på dygnet om hela sommaren utan varierar lite olika... http://www.hooks.se/butik/default.asp?sidvarde=SE&ScreenWidth=1024

Fanns nåt vitt också, om inte länken funkar så ligger de under Fynden.

Sv: Eftersom det snart är sommar så...

Hej!

Jag har själv det där vita flugtäcket, jag köpte först det blå men jag upptäckte när jag öppnade det och skulle titta närmare på det hemma att man måste trä över täcket över huvudet för att det sitter ihop i bogen och halsen, det skulle int gå på min häst, så jag bytte till det andra. Jag har bara använt det en gång för att min häst "tappade" typ täcket genom att spännena o.s.v gickk upp och han hade då täcket hängandes på bakdelen när jag kom på dagen där på, han var väldigt nervös p.g.a. det, så jag fick knäppa upp alla spännen och sedan dra av det snabbt.

// Matilda

Sv: Eftersom det snart är sommar så...

Min kompis har det vita. Hon köpte det till denna sommaren. Fast det var VÄLDIGT stort i storleken för det hängde som en klänning. Och i o m det var så stort gled det bak och tryckte över bogen, så hennes häst vägrade gå tills det var uppknäppt.

Liknande trådar

J
Utrustning http://www.hooks.se/butik/default.asp?sidvarde=SE&ScreenWidth=1024 tänkte bara på erfarenheter av täcket, hur är det i bogen?! såg...
Svar
8
· Visningar
872
Senast: __Jeanette
·
Z
Hästvård Nu har jag haft problem hela sommaren med sadelgjords skav.. Hade först en vanlig rak dressyrgjord, men den gav skav bakom vänster...
Svar
11
· Visningar
2 401
Senast: Mynta2
·
Utrustning jag har varit i varenda hästaffär här hemma och letat billiga kvalitetsadlar.. men utan lycka. jag tog till och med en källquist...
Svar
9
· Visningar
1 077
Senast: Netted
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka