Egen hemsida! Gratis? Vars?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Carismagirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 581
C

Carismagirl

Hej!
Jag hittar inte någonstans där det är gratis att göra en egen hemsida..
Det står att det e abslout gratis, men nej nej, då kostar det si och så många dollar för ett år osv.
Är det någon som vet vars det finns gratis? Verkligen gratis.
Jag vill så gärna visa upp mina foton som ja knäpper.. (fritidsfotograf) Annars är det ju ingen mening.. Mamma tycker att ja ska ställa ut dom i något bibliotek..
HJÄLP

Sv: Egen hemsida! Gratis? Vars?

Vad kostar din hemsida per år?

hmm, ja du.. :crazy: Första betalningen var på ca 1000 tror jag då man betalar webhotel o sånt. Sen 49:- månaden tror jag :P Jag är kund hos Loopia, där kan du hitta alla kostnader

Oj, vad mkt.. Tycker du att det är värt det?

Oh ja, speciellt eftersom jag själv inte betalar :D:D Men annars med. Ett bra sätt att nå ut. Nu har jag ju bara haft hemsidan i typ 2 v men iaf. ;)

www.one.com tar typ 490:- första året inkl namn
Kolla in sidan, har haft nåt kortare driftstopp på dom 4? år vi haft föreningens hemsida liggandes där.
aldrig haft problem med min egen

Jag änvänder mig av Free Hostia, Klicka på Sign Up> För att det ska vara GRATIS, väljer du Use a subdomain.

Jag bygger min hemsida på Frontpage och laddar upp därifrån. Så jag vet inte hur det är och ladda upp via freehostia....
Sen kan man korta av adressen också... på http://www.webb.se/ om man vill....

zoomin.se är helt gratis. Vill man ha större bildutrymme så kostar det lite.

Picasa är ett bra webbalbum, helt klart :D

Mig veterligen är ju annars geocities helt gratis, men man får väl inte ett helt eget domännamn där, om de inte har lagt till den möjligheten?

Mig veterligen är ju annars geocities helt gratis, men man får väl inte ett helt eget domännamn där, om de inte har lagt till den möjligheten?

På geocities brukade jag lägga upp mina hemsidor innan jag skaffade eget webbhotell(aah, så mycket bättre, men så är jag webbprogrammerare också :) ). Har för mig att man fick domänen www.geocities.com/~username. Men på den tiden var det poppis att regga en subdomän vilket gör att du får username.somedomain.com som man sedan pekar till sin geocities-adress. Det borde ju fungera än idag, om man nu vill ha precis allting gratis :)

Men ska man bara ha hemsidan till att visa upp foton kan man väl lika gärna använda bilddagboken, picasa.google.com eller motsvarande :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
196
· Visningar
27 220
T
Hästmänniskan De senaste veckorna har jag kartlagt vilka av Sveriges ridföreningar som använder sig av krypterad dataöverföring (TLS, även känt som...
Svar
14
· Visningar
1 927
Senast: Stereo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 172
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
25 325
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka