Egensydda grejer

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 188
L

Lozzan

Här har ni mitt schabrak som jag har sytt, jag är inge vidare på att sy så det är ojämt och så, men nu vill jag se era grejer som ni har sytt! :D
schabrak.bmp

Sv: Egensydda grejer

hästen som ska ha det? Ingen aning, kör ju enbart just nu så att jag sydde bara för att jag inte hade nått att göra.

Sen ljuger bilden lite angående färg, men den översta åt höger är måst lik i färg.

Sv: Egensydda grejer

I skolan fanns det ett mönster som jag gjode från, sen så sydde jag inte rutor utan följde strecken istället. Sen så vek jag ett kantband och la det emällan det andra kantbandet och schabraket.

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
395
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 212
Senast: Capybara
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck
  • Tråden för spår