Egensydda schabrak *BILDER*

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Miidaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 3 222
M

Miidaz

Jag vet att det finns en tråd som heter "sy egna hästgrejjer" men där är det massa olika grejjor. Nu vill jag se egensydda SCHABRAK. Endast SCHABRAK. ;) Inspirera mig! Håller nämligen på med ett schabrak i skolan och nu på tisdag ska jag börja sy det. ;)

Sv: Egensydda schabrak *BILDER*

Okej... här kommer dom hemmasydda schabraken jag har:

9216854.jpg

7088249.jpg

9217696.jpg

9217694.jpg

Har mest sytt bomlöspaddar, men de är ju i schabrakmodell, så som inspiration kan de funka ändå:

Img_1799.jpg

Img_1803.jpg

clpad2.jpg.jpg

gulpad.jpg

lilapadh.jpg

pad1.jpg

Jag älskar det översta schabraket! Har du ngn närbild på det och hur har du gjort det?

Åh vad fiiina! Fortsätt skicka in! :D

Till Cita: Jag älskar dina schabrak!:love:

*väcker halvgammal tråd*

detta håller jag på med nu,
Ska sätta på passpoal och kantband, sen hoppas jag på att nylonbanden kommer snart :D

Men å vilka häftiga schabrak!! Hur lägger man in bilder? Måste bilden finnas ute på någon hemsida sen innan?

h%20069-thumb.png

Mitt hemmagjorda schabrak :) inte världens bästa bild men :angel:

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
542
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera... 2
Svar
20
· Visningar
1 907

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka