Eget varumärke, hjälp

astridji

Trådstartare
Jag är en rätt kreativ människa som gillar att pyssla på med design och ideér, har flera gånger suttit och skissat upp ryttar samt häst kollektioner. Frågan är hur lätt är det att skaffa ett eget varumärke och gå i någon sorts vinst med det? Ni som vet något om detta tell me everything about it! Skulle vara hur kul som helst! Är riktigt nyfiken!=)

Sv: Eget varumärke, hjälp

Skulle vilja säga att det är oerhört tufft att starta ett eget märke och försöka gå med vinst. Till att börja med måste du kunna tillverka sakerna på ett hyfsat effektivt sätt. Att göra det själv för hand lönar sig bara om du sas syr upp saker till folk och det blir "engångsprojekt". Dessutom måste du kunna konkurrera på marknaden, som redan är stenhård, folk måste vilja köpa dina saker, och det är inte helt lätt att få folk att våga köpa när de inte vet hur kvalitén är. Då känns det säkrare att köpa sånt där man i förväg vet vad man kan förvänta sig.

Sv: Eget varumärke, hjälp

Du har så rätt så, och det är jag väl medveten om. Men samtidigt så skulle det vara värt ett försök kanske, eller iallfall få gro på idén om man nu vet hur det går till hela processen, då det var det jag frågade!:)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 368
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Tapeter tapeter tapeter
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur