Eggersman cool mix

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare Harmonica
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 996
H

Harmonica

Någon som har använt sig av detta foder?
Och så hittar jag inga priser på Eggersmans hemsida..?
Någon som har lust att berätta lite?:)

Sv: Eggersman cool mix

Ges till en av hästarna i stallet. Har inte sett någon skillnad nu mot förrut då han inte fick krafft foder alls.
Kostade 155kr/säck om jag inte missminner mig.

Hej!
Min ena häst fodrar jag med E*Cool Mix. Funkar bra, han tycker jätte mycket om det, luktar väldigt gott också, lite menthol nästan. Jag betalar 155 kronor per säck.

Tack för era svar!:bow:

corno79:
Varför valde du detta foder? är hästen het eller någon annan anledning?
Det påstås ju funka bra på heta hästar...

Hur mycket är det i en säck då???? jag menar vad blir kilopriset???

Ja, han är väldigt het kan man säga. Eftersom han är pensionär och bara går i skogen så räcker det med Cool Mix för honom. Har provat andra sorter men jag tycker detta funkar bäst. En säck innehåller 20 kg.

Liknande trådar

Foder & Strö Min häst ger mig gråa hår. Jag har nu testat Aveve Icelandic mix - om det är mineraler i det vill hon inte äta. St. Hippolyt Höcobs...
Svar
17
· Visningar
1 199
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
2 019
Senast: tanten
·
Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon... 2
Svar
21
· Visningar
2 228
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Vi har Himalayasaltsten och den lossnar ju från snöret till slut. Då har vi en sån liggande saltstenshållsre där jag lägger bitarna. Nu...
Svar
2
· Visningar
512
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka