Egna hinder

M

Memma

Hej! Är det nån som har några tips på vad man kan använda sig av när man gör egna hinder att skutta över ute i skogen. Behöver inte vara så avancerat, men gärna att man kan ändra höjden på dom.
 
Sök lite bland gamla trådar, så kanske du hittar något som intresserar dig.. Det går ju t.ex. att använda bildäck, tunnor, grenar m.m..
 
Jag använder mig ibland av halmbalar, det är kanonbra. Man kan variera höjden med antalet balar och också bredden genom att ha dom liggandes eller ståendes!
 

Liknande trådar

Anläggning Jag ska bygga några boxar i min ladugård, men har fastnat i ansökan om förpröving. Dels är jag frustrerad över att jag behöver ansöka om...
Svar
17
· Visningar
1 161
Senast: Blyger
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 133
Senast: LiviaFilippa
·
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
868
Senast: a1agnlju
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 660

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Renovera badrum

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp