Eko i Fjälkinge

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare piggis_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 2 432
P

piggis_83

Hittade ett reklamblad här hemma idag om att Eko i Fjälkinge har 50 % rea på allt (??)
Någon som varit där? Finns det mkt? Funderar på att ta en tripp ner dit imorn.... :)

Sv: Eko i Fjälkinge

var där i lördags och då e massa saker där iaf :)
och massa folk....vad jag vet skulle dom få in nya saker under veckan oxå...så en tur ner e d nog värt

Själ köpte jag ett svea regntäcke för halva priset ;)

såg den andra tråden nu :idea:
åker nog vid halv 8 imorn för då e jag där lagom tills dom öppnar!
så slipper man kanske alla sportlovslediga hulliganer :rofl:

*knapplån*

Undrar om det gäller fler Eko-butiker (än de i Fjälkinge och Kristianstad)? Får kanske ta en tur förbi butiken här i Borås imorgon.:angel:

Var i Växjö häromdan (nu heter det Citygross där, fd Eko), men dom hade iaf ingen rea. Så jag tror bara det är Fjälkinge, dom skulle väl byta märke till Willab.
I Växjö tkr jag mkt redan är Willab, så alla affärer har nog inte samma sortiment då.

När Borås bytte till Willab så hade dom ingen rea....

Nope, alla Eko skickar sina gamla saker till Fjälkinge så de har endast utförsäljning på en plats.

När jag var där i måndags var det nästan bara kläder och lädersaker kvar... Som sagt på utgående sortimentet från willab och källquist... Ngn jacsongrej finns också med men inte mkt.
De skulle få in mer till helgen så du kanske ska vänta en dag...

Liknande trådar

R
Anläggning Under rådande snöoväder började jag att fundera på snöröjningen här hemma på vår gård. Jag tänkte på hur man gjorde förr, när hästar...
Svar
12
· Visningar
1 333
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
545
Senast: Acto
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 897
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Att lära sig hoppa
  • Chat GPT