Bukefalos 28 år!

hofi

Trådstartare
Finns någonstans där det går att kolla om en hingst har lämnat eksemavkommor. Är det någon som har den där "Listan" på eksemhingstar.
 
Sv: eksem

Det är dock inte bara hingsten som kan lämna eksemavkommor, det finns ett sto med i bilden också ...
 
Sv: eksem

Är det min lista du menar så är det bara en av eksemhingstarna på den som är kvar i svensk avel.
Du kan fråga hingstägaren om hingsten lämnat eksemavkommor, och läsa hästannonser.
 
Sv: eksem

Jag hittar flera hingstar jag anser har eller "har haft" eksem på listan. Och två svenskfödda som själva inte har ngt synligt eksem men ger mkt eksemavkommor.

Men jag håller med om att det rensats betydligt jämfört med för några år sedan :)
 
Sv: eksem

Jag försökte pm dig men det var överfullt. Om du tömmer så kan jag pm om vilken hingst som jag undrar över.
 

Liknande trådar

Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 167
Senast: athena
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 149
Senast: Daff
·
IT & mobiler Finns det något sätt att se statistik för reels eller foton man lagt upp på Instagram? Det verkar så för jag såg just en kattvideo som...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Wille
·
Hemmet jag har ett motiv som jag skulle vilja virka till en grytlapp. Har inte virkat på 300 år. Men. Finns det någonstans man kan ladda upp...
Svar
2
· Visningar
324
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp