eksemtäcke på nyimport till sommaren??

Sv: eksemtäcke på nyimport till sommaren??

okej ja då ska jag inhandla ett eksemtäcke!! var köper man boetts täcke?? använder ni huva på era hästar med??

Boett säljs i många ridsportaffärer, men kostar samma att beställa på nätet.

Jag har använt Hööks stretchiga lila flugluva, nätet är mjuk och kan inte "buckla in sig" och hamna i ögat.
Den ramlar lätt av dock, så man kan sy dit någon liten flärp i nacken som man fäster i eksemtäcket.
De huvor som kommer med hööks täcke och boetts tycker jag är osmidiga och fula.
Och gillar man inte lila tror jag Granngården har samma stretchiga i svart.

Tips är att köpa på sig en rejäl hög med luvor, mot slutet av sommaren brukar de vara slut i affären.

Liknande trådar

Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: Edla
·
Fritid Vi ska åka till Åre i sommar och vill rida på islandshäst. Gärna i fjällmiljö. Har någon tips om en bra aktör i området? Har bil och kan...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: nyttnick
·
Samhälle Jag har egentligen bara en fundering angående Försäkringskassan och hur det fungerar med meddelande från dem. Sedan jag skiljde mig... 2
Svar
22
· Visningar
2 115
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 204
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka