Sv: Elaka människor
Kumla i...? (örebro?)
Hur som helst,så tycker jag att valparna är helt klart för bedårande

,har själv ett Enormt sug efter en liten valpis jag med
Men jag väntar med att skaffa en då jag skaffat körkort + bil,jag vill ju träna (på SBK) och tävla så småningom,så en bil underlättar väldigt mkt för min del,så jag avvaktar med valpköpandet ett tag till iaf,vilket jag även tycker att du borde göra - även om det är Svårt att motstå.
Det blir inte alls lika bra när man "hetsköper" en valp "bara för att det finns kvar",när man jobbar/pluggar mkt och framtiden ser lite ovis ut OCH att man har dåligt med pengar,tråkigt men sant.
Det blir betydligt mkt bättre,roligare och mer "seriöst" när man har pengar,när man Vet hur ens framtid kommer att se ut-iaf ett tag framöver,när man har funnit Rätt ras,när man funnit Rätt uppfödare och att det blir Rätt kombination på avelsdjuren(som faller en själv i smaken)-det är DÅ allt det skojiga börjar!

All förväntan som man har och längtan tills valparna kommer till världen och när man väl sitter där bland alla hårbollarna och ska Försöka välja liten kompis
Det är Det som är det bästa med ett valpköp-tycker iaf jag.
Så håll dig du till din sambo tills vidare,du kan ju skaffa ett fint litet koppel,en pläd och ett märgben till honom så får Han agera valp tills ni verkligen skaffar en Riktig!