Bukefalos 28 år!

Elitloppet 2012

Sv: Elitloppet 2012

what!? var läste du det????

edit: såg nu... fan va tråkigt. MEN skönt att de får gå i hage och inte behandlas som porslinssaker!!!
 
Senast ändrad:
Sv: Elitloppet 2012

Men oracle kom ju med istället tycker att han var lika bra som sanity när han var tvåa bakom honom!
 
Sv: Elitloppet 2012

Jag blir så förbaskat trött på alla dessa påhopp på Fabrice Souloy och CC. Vad jag vet så har CC aldrig testat positivt, och så länge hästen är ren när han tävlar i Sverige så skall han få starta!

Sedan kan man ju ha åsikter om tränarens tidigare "bravader" och att han använde Lasix när CC tävlade på andra sidan Atlanten. Det har även jag negativa synpunkter på. Men det är en helt annan fråga än vad denna tråd handlar om.

Håller med. Så fort det handlar om Souloy så blir folk gaaalna. Hur många ställde sig inte på tvären ang. CC just för att han tävlade med Lasix??
"Ska vi verkligen ha en sån häst i elitloppet??"

Synd bara att dom som hyllade Arch Madness inbjudan till samma lopp glömde bort att även han tävlat med lasix större delen av karriären.. :angel:
Suck,,
 
Sv: Elitloppet 2012

KL

Jag hoppas på den vackra Commander Crowe men det skulle bli kul att se om Brioni kan göra om sin bragd med spår 8.

/Petra
 
Sv: Elitloppet 2012

Är det några som är på plats redan idag? Det kryper i krppen på mig, jag vill vara nere på Valla NU .. men det vägs upp av att få åka ner med startis imorrnbitti även fast frustrationen är stor :p :D

Btw, vem som vinner Elitloppet har jag inte en susning om, men på något vis hoppas jag på Sanity :)
 
Sv: Elitloppet 2012

Jag hoppas också på Sanity, för jag tror det är väldigt bra för travet om en relativt ung, kvinnlig tränare som dessutom är ensamstående (väl?) småbarnsmamma sätter alla på plats. Heja Malin!
 
Sv: Elitloppet 2012

Det tror jag med, jag gillar hästen skarpt med också. Och det vore verkligen en kanonknuff för travet.
 
Sv: Elitloppet 2012

Fasen att Sanity åkte ut i försöket.. himla trist för sagans skull.. Men jag tror han kommer igen.. :)

Med Sanity håller jag på min andra favorit, Commander Crowe :heart
DSC_2646.JPG
 
Sv: Elitloppet 2012

Helt otroligt vilken vacker häst commander är! :D

Tyvärr blev det en förvånande startgalopp för oss, snöpligt då det är hästens sista chans att vara med på elitloppssöndagen :/
 
Sv: Elitloppet 2012

hade ni Caballion? Så himla fin häst, älskar fuxfärgen!! :love: snörpligt :(


Glömde ju dagens största, Jim, Stig H och Faxen!
Det fanns nog inte ett endaste torrt öga på hela Solvalla!!!
SÅ stort! :)
 
Sv: Elitloppet 2012

Nej vi var inte med i de stora racet, var ner med Hot Tub ;) :) Men Caballion är riktigt snygg, han har en riktigt härlig färg :D
 
Sv: Elitloppet 2012

Btw var det riktigt stort att se Fricken o Faksen, man såg däremot inte mkt på stallbacken av det hela .. tror man hade upplevt det större på platserna, men ändå otroligt.
 
Sv: Elitloppet 2012

Att se facksen och Jim var så otroligt fint på nåt sätt.
Det var fler än jag som grät på stallbacken...
 
Sv: Elitloppet 2012

Vilka otroligt härliga bilder! :love: Superduktig på att fota, inga vanliga tråkiga bilder utan verkligen känsla :D

Du har inga fler bilder på Hot Tub?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 472
Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 128
Senast: Rugge
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
550
Senast: Takire
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 009
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldhamster ungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp