Bukefalos 28 år!

Elitloppet en gång om året

För mig är det helt obegripligt att man måste ha ölförsäljning inom inhägnat område inom inhägnat område 😆🤣😆
Först blev jag förolämpad, men sedan insåg jag att det är på sig själv man känner andra. Även om det är svårt för dig att förstå, så finns det människor som klarar sig två dagar utan öl. Det är sant och jag tror att flera personer på forumet kan bekräfta det. Du bör vara medveten om att alla andra människor inte anser att dricka per definition är öl eller något annat alkoholhaltigt.

De senaste gångerna har det varit ont om möjligheter att köpa något drickbart på området och då talar jag om törstsläckare som t.ex. juice, läsk, mjölk, mineralvatten, kaffe, te, saft... är man ute hela dagarna går det ett antal liter

(Ändring - jag läste inte ditt inlägg. Me bad)
 
Senast ändrad:
Vilka hästar, vilka lopp och så roligt det är! Jag är ingen spelare men fick en ingivelse att spela 10 vinnare 10 plats på travrondens lista det har gått sisådär måste jag säga. Nåja 26 kronor plus är väl alltid något efter två dagar.
 
Jag fick upp ett Elitloppsminne igår från 2016 på facebook men lägger ut en bild från 2015.

I eftermiddag parkerar vi oss framför tvn!

10DA7556-B69E-4645-8660-D8EDB26CCF34.jpeg
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! I början av det här året fick jag ta bort min gamla ponny som jag haft i 13 år, sedan jag var 14. Redan efter en vecka var jag...
Svar
10
· Visningar
1 505
Senast: Fiorano
·
Mat Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 132
Senast: Enya
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 457
Senast: zarmino
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 487

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp