Elitloppet

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare nilema
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 47
  • Visningar Visningar 3 176
Sv: Elitloppet

*knapp*
Jag och sambon ska dit! Vi flyger ner från Umeå på fredag morgon! Bor gör vi hos sambons syster och man så vi kommer nog att umgås med dom så mycket vi kan...

Kommer inte på någon speciell som jag vill ska vinna, men det blir kul att se en argentinsk travare!

JA!!! :bump: duktig solros som kommer ner hit!!! :love:
fast jag konstaterade precis att jag jobbar den helgen... naturligtvis... precis som elitloppet och den helgen jag fyller 20... :(

Kanske. Om jag orkar. Var på V75 senast det var här, då var det KALLT ute!! *brr* När är Sprintermästaren egentligen?

torsdag 7 juli. En varm dag med strålande sol! :D
Annars får väl jag och solros kämpa med att lysa upp det!!! :rofl:

*knapplån*
jag ska också dit! far på onsdan och far på auktion, sen trav och fest :)
längtar så himlarns mycket!
/Karro

Liknande trådar

Småbarn Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem... 2
Svar
23
· Visningar
1 637
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
686
Senast: corzette
·
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 410
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 146
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka